|
Re: Filmzitate rateneinen Tipp?
Life is complex: it has real and imaginary components
Abyssus abyssum invocat.
Re: Filmzitate ratenein Tipp: Ein fiktiver Serienmörder des Films ist eine Collage von rund drei realen.
nein, besser (also doch 2 Tipps): Favabohnen
Re: Filmzitate raten^^ hast du ein Problem damit, dass mir das nicht die Bohne *hahaha, dreimal kurz gelacht ;) * sagt?
Nein, sry, ich hab keine Ahnung, was für einen Film du meinst. Life is complex: it has real and imaginary components
Abyssus abyssum invocat.
Re: Filmzitate ratenA: we met before, haven´t we?
B: i dont think so. where was it do you think, we met? A: at your house. don´t you remember? B: no. no, i don´t. are you sure? A: of course... as a matter of fact, i´m there right now. B: what do you mean? you´re where right now? A: at your house. B: that´s fucking crazy, man. A: call me. dial your number, go ahead! A gives his phone to B B is calling his own number phone: i told you i was here. B to A: how´d you do that? A: ask me. B to phone: how´d you get inside my house? phone: you invited me. it is not my custom to get where i´m not wanted. B to phone: who are you? phone: give me back my phone. B gives A his phone A: it´s been a pleasure talking to you. irgendwie
Re: Filmzitate raten[nee nee nee.]
dreimal selig, wer einen namen einführt ins lied!
- ossip mandelstam
Re: Filmzitate ratenhm, da fallen mir jetzt spontan einer flog übers kuckucksnest und gothika ein. gothika kanns aber nicht sein und den anderen hab ich mal vor jahren im english grunkkurs gesehen... jack nicholson und indianer, hm ich glaub schon. iss er´s?
irgendwie
Re: Filmzitate raten
irgendwie
Re: Filmzitate ratendeutscher film?
btw: bei "dein_ seelenmüll" entrollen sich mir sämtliche .haare da muss ich alte erinnerungsbröckchen an schlechten deutschrap aufstoßen! irgendwie